Blommiga näsdukar.

Ja!
Nu äntligen är det nytt år och gissa vad?
Jag blir sjuk. Yippy.

Men eftersom mina blogginlägg är så... urspårade så tänkte jag ta upp ett seriöst ämne.
Knappnytt.
Knatten drar upp ämnen som alla människor ser fel på och får dom att bli arga. Människorna, såklart.
Och jag gillar det.

"
Knatten: CpKnatten?
CpKnatten: Ja?
Knatten: Dö."

Det är den repliken som kommer att följa med hela mitt liv.
Och jag och Kajsa hittade by the way ett motto som vi ska hålla hårt i:
"Den som inget gör skall heller inte arbeta"

Som skriven för oss!

Men nu ska jag sova, ska helst upp innan tolv i morgon för då ska vi äta gott hos morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0