2010.

Så det är såhär det här året kommer att bli?
Det kommer bli grymt.

Drömmer om Vodka.
drömmer om Vin.
Vaknar på morgonen,
full som ett svin.
Trillar ur sängen, ramlar om kull.
Undrar hur fan,
jag blivit så Full?


Okej, jag var inte särskilt packad men fan va roligt jag hade!
Jag kände inte att jag var särskilt tvungen att ta kort så jag gjorde inte det häller, hehe.
Så fyrverkeribilder får det väl bli på påsk eller nått.
Att Kajsa var en sån jävla festprisse visste jag inte! Haha!
Hon ska lätt med och festa hos Jennifer och dom, fan va kul det kommer bli!
Men jag kan ju inte låta årets första blogginlägg bli helt utan bild, that's not right!
Så det får bli en favorit i repris!


Idag ska jag skjuta in mitt gevär för i morgon bär det av på till en skyttetävling.
Kasst planerat men, jaja.

Jag börjar nian i år, ofattbart!
Jag fyller femton i år, unbelievable!

Så... ovant.
Ha ett förjävla bra 2010 nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0