2010...

Tänkte att jag borde nog skriva ett blogginlägg.
Gick upp åtta i morse.
Skulle ju på skyttetävling och ja, det gick riktigt jävla dåligt.
Skitsamma.
Erik är inte hemma, han är hos Jossan.
Henke bor i sitt nya hus så jag är helt ensam med far och mor.
Det är alltså såhär det kommer vara nu när skolan börjar igen.
Supertrist.

Körde även fyrhjuling innan, fett najs...
...om jag inte skulle frysit.
Men ja, det var kul.

Efter kvällsmaten går jag och pappi bort till Olles'a ladugård och skjuter lite luftgevär, det gör inget att träna lite extra.
För i morgon hinner vi inte, Amme och Karin kommer och hämtar geväret innan jag har kommit upp, I promise.
Ska till morfar vid lunch också och äta gott.
Få familjen samlad igen.

Men nu ska jag kolla på knappnytt och vänta på mat.
Good afternon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0