Varberg med de bästa.

It's been a while...
Since I've gone and fucked things up just like I always do
And it's been a while...
But all the shit seems to disappear when I'm with you.



(klicka på mina ögon för att lyssna på låten i spotify, eller lyssna här under!)


Bowlade med Linnéa, Ellen, Jennifer och Casey idag.
Super nice, trots att jag kom sist ^^ kallade mig själv för Bergis.
Eller wait, Casey kallade mig för Bergis.
I vilket fall va det skit kul och det måste göras om!

Det var ungefär det jag ville berätta. Det blev inga bilder för jag orkade inte ta med mig kameran.
Men mina ögon + denna låten blir skitbra! Det måste ni erkänna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0