Tisdag.

Nu är praon snart bestämd, det är ett ålderdomshem men det är bättre än inget.





Hörde att det skulle töa så jag tog chansen att gå i en meter snö idag.
Kändes bra. Bowling i morgon är bestämd och det känns också väldigt fint.
Fick en köldskada på hälen när jag var ute, super bra verkligen.
Men något annat har jag inte att nämna, drar på bowling i morgon då, tar nog med kameran (Jennifer älskar att leka med den).

Men nu ska jag hämta min häst och sen blir det förhoppningsvis film eller något.
Ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: Malin

Så himla vackra bilder <33



Jah, han är en kille som jag är kär i .. Och som även visar sig vara min fritidsledare ..

2010-02-25 @ 21:27:40
URL: http://malinsjorand.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0