Som tuggummi under skon, som två mangeter, så känner jag mig nu.

Jag känner att det har gått för långt.
Helt plötsligt vet jag inte om jag vågar tro på allt du skrev.
Avståndet.
Fy fan för att Sverige är så jävla stort.


I morgon får vi se om det blir någon sk uppdatering alls.
Fick bakläxa i skyttet (jo, det är möjligt), ska skriva klart min novell i svenskan så den kommer in och kan bearbetas, två hemkunskapsuppgifter, tyskan (som jag hade tänkt att höja mina poäng i denna veckan), engelska tror jag att vi har fått... och gitarrläxan.
Å just det, jag ska städa mitt rum och ringa tre olika personer också.
Mer än hälften ska göras i morgon, vi får se hur det blir.

Så nu ska jag pissa och krypa till sängs med skytteregler.
Ska nämnligen göra en licensexamen på lördag morgon, om jag lyckas får jag min tävlingslicens.
Är man 15 år och uppåt krävs den för att man ska få tävla.

Å just det, Jenny och Fanny fyller år i morgon, shit, jag har inte fixat present till någon av dom!
hum...
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0