LadugårdsNisse - homerversionen

Den senaste tiden har vi haft en nykomling på gården.
En katt.
Kelsjuk och inte rädd för något alls.
Det stod två kvigor och slickade på den, hon/han brydde sig inte alls.

Eftersom den gör sina behov i en sandhög gissar vi på att det är en innekatt.
Om någon känner igen den får ni väldigt gärna höra av er, för jag har inte en jävla aning var den har kommit ifrån.

Ursäkta den kassa kvalitén, tog min gamla kompaktkamera.

Ser ni hjärtat på ryggen?
Av en slum såhär inför VALENTINE?

Nu ska jag chatta med folk och sen får vi se om det blir något filmtittande senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0