Jag. Kan. Andas. Tror. Jag.

Var i GBG idag, firade min älskade faster! Super trevligt!
Fick av någon anledning med mig en kavaj hem, den passar utmärkt!
Först vet jag inte vad jag ska ha den till men någon gång kommer den nog till pass, hoppas jag.


"Kände själv hur tom min blick var. Försökte säga åt mig själv att det här var töntigt. Jag kan inte hålla på så här, det håller inte. Men jag lyssnade inte på någon, inte ens mig själv."


Kom ner i en liten svacka bara, försöker inte tänka på det men vet själv att jag någon gång måste hantera det.

FY FAN, va jag saknar dig just nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh!



Malin likes it :D<3

2010-02-22 @ 20:05:17
URL: http://malinsjorand.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0