Dags för en förändring?

Sen i måndags hade jag planerat att jag skulle åka och kolla hörslen i morgon.
Ni vet ju att jag gör allt för att slippa träffa/möta/se en idolbög.

Men.
Vad fan gör man inte för sin bästa vän?
That's right, Kajsi kom inte på någon bra ursäkt och blev helt enkelt tvungen att åka dit i morgon.
Men som jag vet av egna erfarenheter skulle jag själv aldrig klarat av en sån idolidiot på egen hand så jag hänger på för att hon inte ska dö på kuppen.

Och så är det kanske dags att släppa alla sina fördommar som idolbög och idolidiot.
Man kanske ska ge honom en chans.
Nej, vad fan är det jag skriver?
Den idioten får försvinna bortom all media förgott, först då ska jag tänka så igen.
Jag får väl skylla på att jag är trött, eller något.

Nu ska jag försöka sova i alla fall, får ju gå upp asigt tidigt i morgon.
Okej, asigt finns nog inte i svenska ordboken men låt säga att det är ett slang från vårt hus.

Sov gott, eller något.

Kommentarer
Postat av: Zanna

bara för att han har vart med i idol och inte sjunger väldens bästa musik behöver han inte vara idiot eller bög... eller? ;)

2010-02-08 @ 17:49:00

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0