Best friend! I see you smile again!

När började alla mina bilder bli deprimerande och svartvita?
En tankeställare bara.

Ursäkta mitt inläggsbombande idag, har inte gjort någonting sen jag vaknade vid sju så jag roade mig med det, jag gjorde allt jag kunde - förutom att städa mitt rum.
Jag har läst ut en bok, spelat gitarr, klappat världens största hund, ökat på min tvätthög, duschat, skrivit och gått i kortbyxor i en meter snö.
Det sista är jag inte stolt över men det måste vara en milstolpe i sitt liv man måste ta sig förbi.

Nu blir det film, kamrat eller sova får se vilket.
I morgon blir det kanske Göteborg, allt bestämmer vädret - av en lustig anledning är det storm, ösregn eller snöstorm på Lillemors födelsedag. Varje år!

Jaja, nu ska jag knäcka ryggen och borsta tänderna.
Guten nacht.

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; jopp den är bra :)

2010-02-20 @ 23:27:25
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0