Att man kan ha så fel om en person, två gånger.



Jag gillar halsbandet, ett billigt skräp halsband från en tidning, men jag gillar det.
Bilden är überexponerad men, charmig.

Ett förhållande som jag såg bildas, vara och splittras hade jag förutspått slutet på redan från början.
Nu händer det igen.
Med andra personer och denna gången kommer tjejen bli mer än ledsen.
Jag kan inte säga hur jag tror det kommer sluta för någon, för jag hatar när folk senare får reda på hur fel jag hade och bara är tvungen att trycka upp det i mitt ansikte.
Det enda jag kan säga är, det kommer sluta illa, riktigt jävla illa.

Har jag som medmänniska i detta samhälle rätt att sitta och veta från början att någon kommer må fysiskt dåligt av det här utan att agera?

Om jag vet att personen i fråga bara skulle börja hata mig och inte ta det på allvar?
Har jag ändå rätt att nämna det?
Jag gillar inte henne, men jag ogillar inte henne såpass att jag vill se henne lida.
Men hon känner inte mig, I bet she heard some rumors, men vem fan har inte det om mig egentligen?
Jag har själv hört det, men personen visste inte att det handlade om mig då.

Så frågan är om jag ska låta henne få reda på det eller inte.
Känner jag mig själv rätt kommer jag inte säga något, dels för att jag är rädd för att ha fel, dels för att jag inte känner henne.
Men jag trodde att jag kände honom, men det var ett bra tag sen nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV; haha tack tack! jo men det är ju dej jag ska lika ju, ser du inte det?! ;o <3

2010-02-17 @ 17:59:46
Postat av: yasmine

det var jag som skrev ;)

2010-02-17 @ 18:00:19
URL: http://yasmine.se
Postat av: yasmine

SV; Hahaha oohja xD

2010-02-17 @ 20:07:00
URL: http://yasmine.se
Postat av: Malin

Guud så fint halsband! :O<333



Vad har du fått tag på ett sånt ? jag vill med ha !

2010-02-22 @ 20:07:08
URL: http://malinsjorand.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0