35:te dagen, 2010

Det har gått 35 dagar på detta året, tiden går förjävla fort.
Under dessa 35 dagar har jag varit fysiskt skadad 3/4 gånger.
Två av dessa allvarligt.
Så jag sitter här nu med en fet jävla bula på benet och skada i nacken.
Huvudet värker och rummet luktar instängt.
Jag har inte tagit kort på minst 30 dagar, helt unbelievable.
Så idag var jag tvungen att ta en "outfit"-bild, helt utan annan anledning.

Jag gillar att göra mina ben korta på bilden, det är nice.
By the way så har jag gjort om Eriks gamla rum till en fotostudio, funderar på att hänga upp lakan eller något i ett hörn... men jag har inte bestämt mig än.
Jo som vissa kanske vet har jag inte  börjat göra om Eriks rum till mitt än, måla och skit ska jag göra till sommaren, det torkar lättare då.
Så fram till dess kommer rummet vara fotohörnan.
Eller något liknande.


Men nu ska jag knalla till duschfan, göra en prototyp till Nohelvetet och plugga på bögtyskan.
Efter att jag har gjort denna... ja vad fan ska man kalla det?

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej
Hur många har du varit kär i? - Skulle gissa 2 för nån månad sen, men nu vet jag, 1.
Är du kär just nu? -  Ja.

- Tio frågor om dig själv
Namn? - Frida
När fyller du år? -  27 Maj.
Några piercingar? -  Nej men tjötar febrilt för en läppercing
Vad har du på dig just nu? - Byxor, tjocktröja, linne, sockar och underkläder.
Vilken årstid är bäst? - Höst.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -  Sovmorgon, ett sött sms på mobilen och ingen huvudvärk.
Vad tycker du mest om hos dig själv? -  Min humor
Vad är du bra på? -  Skratta
Vem älskar du mest på denna jorden - låt oss säga vilka istället: Familjen, släkten, vännerna och Jakob.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -  Sover helst med någon, fast inte i min säng den är för liten.

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? -  Jag och Mari/Kajsa
Vem är den roligaste av dina vänner? - Kajsi.
Vem är snyggast av dina vänner? - Jennifer
Vem är den du helst har filmkväll med? -  Mari
Vem av dina vänner är mest "evil"-  Jag? om inte jag är det nog... Jennifer.

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - In my family? Mamma
Har du bra kontakt med båda dina förädrar?  Mamma.
Vem är farligast i din familj? - Jag.
Vem ser roligast ut i din familj? - Jag.
Vem är coolast? - Henke.
Har ni något husdjur? Inne i huset: två katter, ute: en hund. Resten räknar jag till bondgården.
Vem har du mest gemensamt med? - i min familj? Ingen tror jag om inte mamma...
Vem står för underhållningen? -  Erik
Vem sover du oftast med? - i min familj? ingen?
Roligaste kvällen med familjemedlem? -   Henke och Erik - pulka bakom bil.

- 10 frågor om idag
Vad har du gjort? -  Räknar inte upp allt, kör en sammanfattning: Klagat på nacken och skrattat
Har du varit glad idag? -  Så länge jag inte var trött var jag glad
Har du varit ledsen idag? - Nedstämd men det går nog över.
Har du gjort något bra idag? - Eh... Nej. -.-'
Vad ska du göra nu? - Duscha, plugga, jobba, sova.
Har du gjort något dåligt idag? - Gör jag nog varje dag.
Vad har du ätit idag? -  Pärssons frestelse, frukost, svampmacka (FY FAN) och kvällsmat
Har du duschat idag? - Inte än.
Är du trött nu? - Som fan.
Vad händer imon? -  Hänger kanske med Mari efter skolan och åker stjärtlapp (ska göra en film till NO'n)
Går du i skolan? - Soo far
Har du varit i skolan idag? - Det såg så ut, yes.


- ANNAT
Hur mår du just nu? - Sur.
Har du piercat dig? - Du bara omformulerade frågan.
Är du hungrig nu? - Nej.
Vad är klockan nu just nu? -  19.06
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg, bdb, facebook.

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Mamma, fredags.
Vem ringde du senast? - Mamma igår, skulle hem.
Vem sms:a till dig senast? - Jakob.
Vem sms:a du till senast? - Jakob.


- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Hör att hon kom hem nu men har inte träffat henne sen 15.00 x)
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - 10 minuter sen.

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - Stilen är najs, musiken är... bättre än fjortisdunk i vilket fall.
Har du sminkat dig idag? - Äger inget smink.

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Nej, lyssnar på mamma när hon pratar i telefon.
Vilket är ditt favoritband? - Takida.
Vad gillar du för musik? -  Rock, alla olika sorter.


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? -  *räknar* får det till... fem.
Har du fler än 3 jeans? - Har exakt tre jeans.
Har du fler än 5 tröjor? - Yes.


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Har inget.
Använder du wax? - När jag vill piffa till mig lite eller när jag somnade med vått hår.
Använder du ögonskugga? -Har inget.
Använder du kajal? - -||-
Använder du hårspray? -  När jag känner för't
Använder du volymspray? - Har men den är oanvänd.
Andänder du mousse?  - Använde*
Använder du parfym? - Varje dag.
Använder du läppglans/läppstift? - Nej.
Använder du brunkräm? - Äger inget.
Använder du rouge? - -||-
Uppsatt hår eller hängande? - Det står upp av sig själv.
Plattar/lockar du håret varje dag? - Plattar luggen, varannan dag, typ.
Duschar du varje dag? - Nej, varannan.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Har aldrig hört talas om det och gör det inte.

KÄRLEK
Är du kär just nu? - Den frågan igen? Ja.
Har du kysst någon idag? - Inte idag, nej.
Har du ett förhållande? - Jag.... vet faktiskt inte. Skulle inte tro't.
Är du romantisk? -  Myser gärna men det är väl ungefär det.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Yes.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Flickvän? Hon hette väl... skoja. Men pojkvän? Inte fan minns jag, It was years ago.
Hur länge höll det? -  Minns inte, typ... tre dagar?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Just nu är jag trött på att vara singel men det har väl sina fördelar det med.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Inte var jag minns, nej.
Vem sov du senast bredvid? - Jennifer, tror jag... Eller om det räknas att hon sov på en madrass och jag i min säng så var det Kajsa.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? J.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - No, not so far.
När fick du din första kyss? - Inte fan vet jag.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Mamma hade fått henke så... wait *tänker* Mamma 26 och pappa 27?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Har bara bröder och jag är inte homosexuell.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej, har bestämt mig för att aldrig tatuera in text, men kanske en symbol som påminner om personen.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpad.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen ? -  Hårdrocks pajkar, eller "emo"-boys. Men alla har vi våran charm.


Duschen: HERE I COME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0