Sånt man gör när man har tråkigt.

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Många O.o
Fått ditt hjärta krossat: Damn. Ja.
Skrattat så att du har börjat gråta: Mina vänner är fan dem roligaste som finns, klart som fan!

Träffat någon som förändrat ditt liv: Två tillochmed.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Fått fler faktiskt :3
Fått reda på att någon har pratat om dig: Har folk säkert, det behöver dock inte vara en bra sak.

[Charmig bild på't.]
DIN FÖRSTA:
Operation: Första och enda: Bildtarmen.
Piercing: Anser inte att öronen räknas och då har jag ingen. Än.
Tatuering: Tribalhjärtat på vänster axel.
Bästa vän: Amalia eller på mitt språk: AmmePamme gosego!
Sporten du spelade: Innebandy
Husdjur: Katt :3
Vaccination du minns: Den första jag minns var väl i fyran när man tog stelkrampsspruta.
Alkohol du drack: Skara sommarland - xider

[Mimma.]
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögonen.
Kramar eller pussar: Kramar... :3
Kortare eller längre: Helst längre, men vafan, det är personligheten jag går efter.
Romantisk eller spontan: En asspontan romatiker.
Snygg mage eller snygga armar: Armar :}
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar som täcker hela armarna är fett mums men en läppercing är verkligen inte fel...
Känslig eller inte: Lagom. Inte så att den börjar aslipa över lite kritik.
Ragg eller förhållande: Förhållande ffs :)
Bråkstake eller tveksam: Rettsam :}

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Nejdu... kan man nog fan tro men inte då!
Tappat glasögon eller linser: Inte för att skryta men... jag har perfekt syn.
Haft sex på första dejten: Inte det heller... för jag har perfekt syn! O.o
Krossat någons hjärta: It seems that way yes.
Har du blivit arresterad: Nerrå, poliser älskar mig!
Dissat någon: Ohja.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Damn it. You got me.

Sista nu då - håll i er!

TROR DU PÅ:
Dig själv: Alltid. Jag är bäst på allt förutom låttexter.
Mirakel: I den benämning som finns i biblen? Nej, men annars så.
Kärlek vid första ögonkastet: Inte förrän det händer mig.
Himlen: Den finns men det är ingen plats "själen" kommer till.
Tomten: Weihnachtsmann! Nej, han finns inte för det var en tysk som hittade på honom.
Att kyssas på första dejten: Det beror helt på. Har man aldrig setts förut men det känns rätt så gör't. Men har man chattat eller liknande i evigheter innan så - LET'S FUCKING DO IT!
Änglar: Med tanke på att enligt tron så kommer dem från himlen i den benämningen som att det är ett ställe där bra själar kommer till så nej.


Okej, alla som läste allt kommer att få förhör på't och sen ha chansen på att vinna en miljon chokladkakor.
Såklart jag skojar. :}

Kommentarer
Postat av: linnea :]

Nu har jag utsett en vinnare i dagens blogg!

kika in och kolla om det var just du, hade du inte turen med dig denna gång kanske du har det nästa.. så håll utkik!:)

2010-12-05 @ 10:00:24
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/
Postat av: Annely

Vinnaren i min tävling i samarbete med dunken.se är nu dragen! Ta en titt på min blogg för att kolla om turen var på din sida denna gång. :)

2010-12-05 @ 19:54:38
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0