Lite allmänt skit.

Tänkte att jag kanske skulle berätta att Rickard, Sebbe, Suz och Fanny var här igår.
Vi skulle egentligen kolla på när Jay vann idol men vi spelade Jeopardy och lyssnade på musik också.
För visst visste vi alla att Jay skulle vinna?
Sebbe sov över också och när jag vaknade var han inte i gästrummet, han hade gått ner. Skönt att han inte är som alla andra gäster och bara ligger kvar och väntar på att det ska hända något.

Nu sitter jag och kollar på Innebandy VM och har bara en åsikt:
Kass ljudkvalité på sändningen.
Bai.

Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

sv: hmm.. jo de är ju olika för alla :c

2010-12-11 @ 18:37:49
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0