God hates me

Mannen som går och säljer tilltugg på tåget: "Vill ni ha något?"
Jag: "En pojkvän."





Spenderade fem timmar i Göteborg med 1 000 kr på mig. Kommer hem med fem saker (en överraskning till nyår också!), dåligt, dåligt.

Småfjortisar (ca. 12 år) går segt framför oss.
Suz: "JA HEJ VA DET GÅR!"
Jag: "Här har vi det inte bråttom!"
Random ur fjortisgänget: "Meh gå dit då!" *pekar åt vänster*
Jag: "Som om det inte är människor där med?"
Fyfan. Fjortisar bör utrotas oavsett ålder.

Sedan stötte jag och Sebbe även på: Benny, Linnea, Jennifer, några Sebbe kände och... det var någon mer...
Nu ska jag fundera på livet, troligtvis kolla på House och njuta av att jag äger ännu en KoRn-pryl.

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

kilt =)

2010-12-30 @ 11:57:02

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0