Dag 15 – Mina drömmar

En dröm är att få hundratals barn som jag kan uppfostra till att bli världens bästa skolelever. Nä, jag bara driver med er.

Jag har haft hur många drömmar som helst genom åren och jag vet helt ärligt inte vad min dröm är just nu.
Kanske är det att komma in på det däringa gymnasiet, kanske är det att flytta till stan.
Men jag tror mest på att det är att inte sluta grundskolan, jag älskar våran klass.
Alla tänker "Jamen alla älskar den klassen de går i" men nej.
Inte som jag gör.
Jag kommer sakna hela klassen så otroligt mycket, kommer ligga med ångest den sista veckan i Apel.
De har ju varit med under de fyra åren jag har förändrats som mest.
Jag skulle aldrig blivit den jag är idag utan alla mina kontakter på apel.
Helt otroligt.


Där är den, världens bästa klass.

Kommentarer
Postat av: jennifer

hade inte varit samma klass utan dig älskling. Tänk hade vi både inte hamnat där, hade vi kanske aldrig blivit vänner min lilla prutt unge ;) <3

2010-12-29 @ 16:03:54
URL: http://jenniferanderssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0