Dag 09 – Min tro

Börjar dagen med KoRn, allt i vanlig ordning.

Och så tänkte jag, bra, min tro, det blir skitenkelt att skriva om - för jag tror ju inte på något.
Men... det var ju inte riktigt sant.
Jag tror på de fyra elementen, någon som har sett Avatar - the last airbender? De fyra elemeten.
Alltså eld, luft, vatten och jord.
Jag tror att det är de fyra elementen som världen är uppbyggd på.
Låter kanske töntigt men hörru! Det låter ännu mer töntigt att tro på att en gubbe i himmeln skapade hela jorden på en vecka.
Sen tror jag på vetanskapen, dock inte på dinosaurier.

[Btw - Toph, längst till vänster, är helt klart coolast.]

Inom annat...? Jadu, jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet, inte än i alla fall.
Jag tror inte på jultomten eller påskharen.
Varför? Vi har aldrig haft en jultomte och jag var faktiskt snäll som liten och nu vet jag att man får julklappar oavsett.
Fint, nu blir det frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0