Dag 03 – Mina föräldrar

-De här listorna är fan det enda som håller igång min blogg - var tog längtan av att skriva vägen?-

Nåväl, mina föräldrar är:
Pelle

Erkänn han ser tuff ut när han skjuter lerduvor? *Tindrande ögon*
Far min, som bara kallas Pelle, är 47 år och har tre systrar.
Han var gift med mor min i 18 år men i januari 2011 kommer skiljsmässan bli offentlig.
Han älskar skytte, jakt, naturliv och ny teknologi. Vet hur jag alltid förr när jag var "mammas lilla flicka" gav honom Helge-saker eftersom han gillar jakt. Nu känner jag pappa bättre och tror inte alls att det blir någon Helge-pryl.
Vi har skjutit luftgevär tillsammans i snart tre år och ångrar inte det alls.
Jag kommer nog bo här hos farsgubben efter skiljsmässan. Anledning? Det kommer jag inte ta upp på bloggen.


Helena

Mor min är 46 år och är ensambarnet.
Hon var som förstående gift med min far i 18 år dock inte längre.
Genom åren har hon samlat på koprydnader och är som jag, översocial.
Det var hon som jag berättade allt för förr och sökte uppmärksamhet hos.
Nu ses vi knappt längre och därför åkte vi på tysklandsresan som tidigare är nämnd här på bloggen (bilden är även därifrån).
Vi delar språk- och handbollsintresset dock har ingen av oss spelat handboll i ett allmänt lag utan bara i skolan.
Älskar min mamma oavsett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0