Music-quiz

Jag är grymt jävla rastlös.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra och jag har jävligt tråkigt.
Och vädret suger, så man kan inte gå ut med Molle och ta kort heller.
Och Suz är sjuk.
Och alla har fått pojkvänner på sommaren och är allmänt osociala.
Själv sitter man här som alltid och... cpar.

Därför gör vi ett litet test till er här, så ni och jag har något att göra.
~MUSIKQUIZ~
Såhär går det till: Det står en del av en låttext och ni ska gissa vilken det är.
När ni har gissat lyssnar ni på "facit" som kommer vara strax under.

1. Look out man, 'cause here she come's yeah,
No no no, no no no
I think she knows what happened at the party yeah,
No no no, no no no



2. I was born to bleed fighting to succeed
Built to endure what this world throws at me
Born to bleed fighting to succeed
But those who sow in flames in ashes they shall reap
Those who sow in flames in ashes they shall reap




3. Drowning deep in my sea of loathing
Broken your servant I kneel
(Will you give in to me?)
It seems what's left of my human side
Is slowly changing in me
(Will you give in to me?)



4. If luck is on my side tonight
My clumsy tongue will make it right
And wrists that touch
It isn't much, but it's enough
To form imaginary lines
Forget your scars, we'll forget mine
The hours change so fast
Oh God, please make this last



5. You'll receive what you give
And this is like nothing
I feel like shit
But atleast I feel something




Nå, helt ärligt, hur många kunde du?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig blogg!

Snälla undvik inte denna kommentar jag behöver din hjälp så mycket! Så snälla rösta på min bild, jag ber dig, tävlingen avslutas snart och jag vill verkligen vinna så snälla rösta på mig, det tar mindre än en minut!

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=8520

Tack i förhand!(:

//Biauty.blogg.se

2010-08-09 @ 16:25:33
Postat av: camilla kilen

fin blogg :)

2010-08-09 @ 17:52:36
URL: http://camillakn.blogg.no/
Postat av: Zanna

HEHEEEE JAG ÄR SJUK OCH JAG KAN INTE EN ENDA AV LÅTARNA MED JAG TROR ATT DEN SISTA ÄR AV IN FLAMES o.o

Det är suger. Jag vill vara frisk.

BTW. Jag har fan inte skaffat pojkvän! MAHA... Inte Fanny heller... HÖHÖ.

2010-08-10 @ 13:25:13
URL: http://rnrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0