Tidsfördriv.

- Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel? Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej.
Hur många har du varit kär i? Är hyfsat säker nu. En.
Är du kär just nu? Ja.
- Tio frågor om dig själv
Namn? Fried-ass
När fyller du år? En gång årligen.
Några piercingar? Hål i öronen men snart läppen med :D
Vad har du på dig just nu? Allt möjligt skit. Byxor, tröja, underkläder, armband, halsband, skärp osv.
Vilken årstid är bäst? Årets sommar var fruktansvärt bra men jag är mer en vintertjej.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna och krypa närmare en kille innan man går upp i en förstor t-shirt och äter en god frukost.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Stilen.
Vad är du bra på? Att vara precis tvärtemot befolknigen.
Vem älskar du mest på denna jorden? Det talar vi tyst om.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Ingen vill sova med mig men man sover ju helt klart bäst med någon.

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Jajamen.
Vilket är ditt favoritband/artist? Riktigt svårt. Hum... låt mig fundera.
Vad gillar du för musik? Allt som innehåller: gitarr, bas och trummor.

KÄRLEK
Kysst någon idag? Nej. Tyvärr.
När kysste du någon senast? När fan var det... den 10 juli? Mutterload, snart en månad sen.
Är du romantisk? I ord, ja.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Inte seriöst.
Vem sov du senast bredvid? Grymt längesedan. Jennifer tror jag.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Philip.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Nej.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 28 och 29 tror jag.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Eftersom jag bara har bröder så nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Ska tatuera in Ulla på armen men det är inte därför. Och nej, det skulle jag inte.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Hårdrockare, goth, fashioncore.



Kommentarer
Postat av: Mikailmarlen

Very informative...God Bless

2011-10-20 @ 15:14:39
URL: http://mikailmarlen.blognd.com

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0