Livet flyter på.



Jag borde ge mig ut och ta kort, alla som kommer upp på bloggen nu för tiden är på mig.
På tal om ingenting, det tunna skärpet på bilden är nytt. Det som hänger mellan kedjan och nitskärpet.
Mina underbara kinesögon som alla avgudar är på plats som vanligt.
Jag ska försöka träffa lite folk innan skolan börjar så det är dags att skynda på.
Typ Ingela.

Igår försökte jag dricka ur en plastmugg utan händer, första gången lyckades jag, andra gången kladdade jag ner hela datorn.
Planer för dagen? Nej det har jag inga. Men jag borde dra upp gitarrspeleriet igen och se vad jag kommer ihåg.
Fast problemet är att stämapparaten är borta.

Well, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0