Ellen all the day around.

Ellen-bästa-Pellen och jag glodde på film och åt pizza igår.
Ytterst mysigt.
Sen när jag påväg hem mitt i natten så undrade Ellen om jag var sugen på att åka till Gällstad och shoppa.
Och eftersom jag alltid är sugen på att komma utanför huset så gick jag upp sex i morse.
Sen drog vi till Lager 157.
Köpte två linnen, vilket jag inte skulle gjort. För dem pengarna kunde jag lagt på ett par så jävla awesome skor som jag såg.
Nu försöker jag hitta likadana men det går ingevidare. Skitsamma, mitt liv går inte under och jag är två linnen rikare.

Sen när jag kom hem på kvällen nu så grillade hela familjen (känns som om det var flera år sedan sist) och hade det trevligt.
Pappa ligger knallfull i sängen och här sitter jag och smuttar på min cider som borde vara slut vilken sekund som helst.

I morgon ska vi dra till Sjönevadsmarknad och sälja lotter, überbra.

Nu ska jag försöka sova mer än 4 timmar och i morgon ska vi fixa kort.
Tog med kameran igår men tog inte ett enda kort, jag hann inte, skrattade som en gris.

Tack för dagarna Ellen-sötochsnäll'en-.

Kommentarer
Postat av: Ellen

JAG ÄLSKAR DIG FRIDA

ELLEN HJÄRTA FRIDA!

2010-08-15 @ 22:10:07
URL: http://ellenesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0