Frågor om min stjärt.

Namn - Frida Berglund Bergis
Bor - Under ett stort svart tak.
Ålder - 15 om... 44 dagar...
Född -  Räkna ut själv
Ögonfärg -  Blå/grå
Längd -  169.5 cm
Sko-strl - 38
Höger eller vänsterhänt - Höger

Stjärntecken - Tvilling... vi är kreativa å... ja.. googla vafan.
Hårfärg
- Grönt/svart
Födelseort
- Varberg.
Tycker du om att plocka svamp - Lite frifullt x] men nej tack, det är bara gott i sås.
Tycker du om godis
- I rätt mängd ^.^
Hur många gånger i veckan äter du godis
- Aldrig. Har inte ätit godis sen 2009.
Äter du ofta nyttig mat
- Räknas pommes å skinka så?
Du ger mycket komplimanger till andra
-  Eh... eh... eh.... *drägel*
Är du nöjd med ditt förnamn
- Frida är as hett :P
Du tycker du själv är smart
- Jo men fail.
Vad är sämst hos dig
- Att min glass snart är slut.... eller menar du mig?
Vad är bäst hos dig - Jag ofc?


Har du bra självförtroende - Jag är bäst! x]
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn
- minst... 5...
Du tycker om att vara med det andra könet
- vilket då? x]
Känner du dina grannar bra
-  Hyfsat, alla känner alla här ute på landet...
Är du en Björn Borg-fjortis - Å vem fan är Björn Borg...?

Vad är det första du tänker på när du hör ordet "skola" ? - Min klass.

Spelar du något instrument - Gura.
Har du några tatueringar - Jajamen ^.^
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag
- JAG RÄKNAR INTE.
Tycker du om djur
- Det är gott.

Dagens Låt -
Fuck off and die.

Dagens Saknad - Ett liv?

Dagens Kläder - Vem har kläder? Det är fan sol ute.
Dagens Mat -  Falukorv å något annat jag fick.
Dagens Köp - Jag snålar :]
Dagens "Göra sen" -  Jag ska inte göra något var det tänkt :3
Dagens Godis - Ja du... läs frågan en bit upp, lilla pajkavarskel...

"BRUKAR DU":
Sova - Nej, jag  har inte tid med det.
Ta mediciner du inte borde ta - Räknas hasch?
Snusa - Jag brukar sniffa :3
Klä dig i svart - Vilket färg är svart? eller ja. Det brukar jag.
Lita på folk - Vem heter folk?
Drömma mardrömmar - Jag drömmer ju om dig?
Gå i skolan -  Jag är självlärd.
Gå i kyrkan - Klart fan. Moskén.
Vilja dö -  Men vafan är detta för fråga?! ALLA VILL DÖ... någongång.



"HAR DU":
För många vänner - Ja, jag har ju två.
Någon psykisk sjukdom -  Jag har ju... eh.... ja... :]
Skadat någon - Fråga Bolin.
Färgat håret - Ja. Alla färger som finns....
Några piercingar - Nej, men vill skaffa... ^^
Egen dator - Jag har två ^.^
Gjort bort dig rejält - Jag har ju åkt balder naken...?

 

 

Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0