SONIC SYNDICATE + SUPPORT!

SEVEN DAYS STORY!







Och såklart världens bästa hårdrocks band:
SONIC SYNDICATE





Jag har en taskig bild på Robin med men nej...
JAG TOG I HAND MED KARIN OCH ROGER! SÅ JÄVLA AWESOME!
(Jag tänkte ju vara så väl uppfostrad att jag först lägger upp bilderna och sen får mina utbrott.)
Det. Var. Helt. Jävla. UNDERBART.

Och nej, jag kunde inte hålla mig:



Jag skulle gjort det bättre i photoshop men när jag skulle spara bilden hängde sig hela programmet och nu går det inte i gång alls.

Ps. Förlåt Närbutiken men jag tog eran affisch.

Så nu hänger den på min vägg tillsammans med biljetten och ett fan-kort.


Och just det! Jag har Roger som bakgrund på min mobil!
FAN VA JAG ÄR GLAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0