Sjuk. Helvete.

Ingen snö nu då.


Våren närmar sig. Det känns.
Påsken närmar sig, det känns mer. Som ni som har läst min blogg ett tag vet så blir jag alltid sjuk på påsk.
Nu är jag inte hes men... ja... sjuk. Halsen har svullnat och nacken gör ont.
Mamma gissar på halsfluss. Jävligt passande, verkligen. Nu när jag har bokat hela jävla helgen.


"Vanligast under hösten och vintern

Halsfluss är vanligast under den tidiga hösten och våren, framför allt september-oktober och mars-april. Olika halsinfektioner är en vanlig anledning till läkarbesök."

Jippi. Det är ju verkligen inte mars-april nu inte. Helvete.

"Smittan sprids extra lätt på gymnastiken, i bad och i matlagning."

HAHA. Stackars dem som har ägg- och glutenallergi som jag bakade rulltårta till igår.

Men jaja, dem överlever säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0