Så blev praktik jobb.

Ingvor, Carina, Maj-Lis, Sandra, Sandra S, Therese och Majken.

Mina nya arbetskamrater och arbetsledare. Ingvor är min handledare.
Hela stället är fruktansvärt rörig. Eller stället är i sin ordning men personalen... Jag var totalt omotiverad idag när jag klev upp för att gå på prao. Men: jag måste ju. Men idag var det en annan sak. Jag visste vem jag skulle leta upp, vad jag skulle göra och vilka tider jag skulle duka. Det kändes som jag hade jobbat där i flera år, allt gick liksom automatiskt. Det var så det gick till när praktiken blev ett jobb.

Och...


Efterfest. Efterfest. Jag vill gå. Men jag kommer inte få.
Utsålt? Det kommer bli trångt.
MEN FAN VA JAG LÄNGTAR. ps. Puss på capslock.

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: oj, hur gick det då? :<

men aa, kamphundar är sjukt söta.

2010-04-13 @ 16:02:49
URL: http://chiptek.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart som fan du inte kommer få?? zätas är ju en krog för fan. och du är 14?

2010-04-13 @ 20:42:12

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0