Kungligt bröllop

Om jag har förstått hela grejen med Viktorias bröllop så kommer dem som betalar skatt betala hela kalaset.
Och då är det klart att det ska vara storslaget och så himla speciellt!
Grejen var att jag fick frågan: "Om du blev inbjuden till Viktorias bröllop, skulle du gå?" och helt ärligt...
Jag känner inte henne och inför mig är hon inte särskilt speciell.
Tro inte att jag ogillar kungafamiljen, det gör jag inte. För jag gillar kungen, han är häftig.
Men är värt alla pengar...?


Kommentarer
Postat av: Jakob

sv: Haha, exakt =)



Nje inte sett en enda mygga, bara fjärilar och humlor :P

2010-04-15 @ 19:22:44
URL: http://jakobsandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0