Konsten att fånga en kviga på bild




Jag gjorde så gott jag kunde, det är skitsvårt att ta kort på en kviga i ladugård.
Det är stor skilnad mot bilderna från i somras:



Bilder i ladugårdar suger. Det är likadant i stall.
Jag började läsa böckerna igår och nu är jag på fjärde i serien om 15-17 böcker.
Varje bok är runt 150 sidor lång så när jag läser ut denna har jag läst cirka 600 sidor på två dagar.
Well, kalla mig bokmal eller något, det är fett nice anyway.

I morgon börjar skolan och jag är inte motiverad alls. Fast ja, lite skoj att träffa folket igen kommer det väl bli.

Kollar på "att-göra-listan" och suckar.

Kommentarer
Postat av: IDA MOEN

kule bilder ! :D

2010-04-25 @ 17:14:46
URL: http://idaxe.blogg.no/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0