Kläder - Jönköping

Dagens outfit: (klicka på'ren)


Å så har vi tröjorna jag köpte på mässan.



Funderar hårt på att göra en ny header. Men... ja som allt annat jag har tänkt göra så inträffar det aldrig.
Älskar att alla t-shirtarna var i herrstorlek, ärmarna går lite längre ner än vad damtröjorna gör.
Ska dra till Gekås någon dag i veckan tror jag, så jag får köpt lite tröjor och stuff.

På lördag drar jag och mamma till en annan mässan, fotomässan i Göteborg. Åk dit, det är sjukt kul.
På måndag börjar jag praoa. På nästan lördag är det Sonic Syndicate konsert.
Sen är det nog lugnt en vecka innan jag tar ledigt samma måndag som jag kommer tillbaka till skolan och så drar nog jag och Mamma upp till Vänersborg där gymnasiumet har öppet hus.

Man börjar fan undra när jag ska vila.


Kommentarer
Postat av: linda

nice! hittade faktiskt dom på presentavdelningen xD skrattar

haha. :D:D:D:D

2010-04-05 @ 17:23:37
URL: http://lindaajivsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0