Göteborg

Göteborg när det är som bäst.
Drog till Göteborg alltså, med tåg så vi fick gå till mässan men ja, det behövdes knappt. Det var ändå bara saker från förra året.

Uttagningen till Idol 2010 pågick i en sal bredvid oss så vi fick se kön.

Det var mer på andra sidan men det fick jag inget kort på för min kamera låg underst i väskan. Men som ni ser... grön tuppkam, lilahår och kycklingdräkter fanns det alltså. Tänk om det är en Göteborgare som vinner i år, jag kanske har fångat denna personen på bild. Det är ganska tufft, don't you think?

Men eftersom vårat tåg gick 17.42 så hade vi mycket tid på oss att utforska Göteborg och vi letade oss fram till världens i särklass bästa restaurang: Jensen's Bøfhus.
Men jag tog ingen bild där inne för jag var helt slut efter all vandring runt på stan.
Köttet på denna restaurang är världens bästa, inte undra på att man sitter och äter i flera timmar. Jag njöt och njöt...

Sen gick vi mer på stan och jag kan nästa lova att jag har varit inne i varenda H&M butik i hela Göteborg.
Men ändå köpte jag inget där men på Gina Tricot.

Ja, det däringa jag har på huvudet.


Och jag fick en video på grabben som var aspackad och underhöll idoldeltagarna men den kommer upp i ett annat inlägg.

Just det... det blev ingen grillfest hos Jennifer... fick ingen skjuts hem men en annan dag. Hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0