Bilmässan Jönköping









1. Dodge, som vi såg på parkeringen 2. Tror att Chip Foose har gjort den. Det är en mc. 3. Mannen i "No respect"-tröjan är Bernt Karlsson, lackerare i Hot Rod's. 4. Nissan Skyline, den nya. 5.Tjejen målar på frihand av killen. Jag gillar den grabben, han hade en grymt skön charmighet trots kilten. 5. Vad "KOOZ" är för en bil... ska jag nog inte skriva för det har jag inte en jävla aning om, ber ni snällt så kan jag fråga bror min. 6. Inte en jävla aning men sjukt jävla snygg. 7. Ville berätta att jag hade en likadan fast i leksaksstorlek när jag var liten. Skilnaden är att på min hängde extrahjulet bak på bagageluckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0