Bara för att bevisa...

... att jag egentligen borde vara en kille.

Kille

[x] Du gillar tröjor med luva
[x] Du gillar jeans
[x] Hundar är bättre än katter
[x] Det är kul när du gör sig illa
[ ] Du hatar shopping
[x] Sorliga filmer suger
[ ] Du har x-box, wii eller liknande spel
[x] Du lekte med leksaksbilar som liten
[ ] Någon gång har du velat bli en brandman
[ ] Du har ett DS, Ps2 eller liknande
[x] Du kollar på sport på TV
[x]Våldsamma filmer är bra
[x] Du pratar med din pappa för råd
[x] Du har/har haft massor av kepsar
[ ] Du gillar att kolla på fotbolls matcher
[ ] Du tycker det är coolt med baggy byxor
[ ] Du tycker det är knäppt med sovaöverparty med massa folk
[x] Grön, svart, röd, blå eller silver är någon av dina favorit färger
[x] Du älskar att vara galen utan att bry dig vad folk tycker
[x] Sport är kul
[x] Pratar med mat i munnen
[/] Använder boxers


Totalt: 14,5

Flicka
[ ] Du använder läppstift
[ ] Du älskar att shoppa
[ ] Du använder eyeliner/kajal/ögonpenna
[ ] Du bär färgen rosa
[x] Du går till din mamma för råd/
[ ] Du hatar att bära färgen svart
[ ] Du gillar att hänga utanför gallerian/
[ ] Du älskar att få manikyr och pedikyr
[x] Du gillar att bära smycken
[ ] Kjolar är en stor del av din garderob
[ ] Shopping är en av dina favoritsaker
[X] Du gillar inte filmerna Star wars
[ ] Du har gått/går i dans eller gymnastik
[ ] Det tar dig ca en timma att göra dig iordning
[ ] Du har fler än 3 par skor
[x] Du bryr dig om hur du ser ut
[ ] Du gillar att ha klänning när du kan
[ ] Du gillar att sminka andra för nöjets skull
Totalt: 4

Kommentarer
Postat av: emma

Hej! har du någon gång varit inne på min blogg?

Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa min blogg? eller att vi följer varandra? :)

jag designar också bloggar till dig som behöver :)



För mer info om design. Kolla på fliken design i min blogg :D



kram :)

2010-04-03 @ 08:37:52
URL: http://justmyface.blogg.se/
Postat av: Annika

jättesnygg header!:)

2010-04-03 @ 08:46:19
URL: http://nanikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0