Angående vädret.

Everyone: "LET'S COMPLAIN ON THE WETHER!"
Me: "Why? Does the wether change then?"

För helt ärligt, hur fan orkar ni?
"Usch det regnar för mycket!"
"Usch det snöar!"
"MEN FAN VA DET SKA BLÅSA!"

Deal. With. It.

Svenskar är typsikt så. Dom ska alltid, jag menar alltid, klaga på något.
Hjälper det att klaga på vädret? Blir det varmare och soligare då?
Och man blir ju inte gladare när man hör någon säga: "JÄVLA REGN!" och dra luvan över huvudet.

Jag har slutat med det. Mest för att jag gillar kyla, regn och snö riktigt mycket men också för att det är meningslöst.

Vädret kommer bli soligt (s.k "bra") och det kommer bli regnigt och det är bara att njuta av det man gillar bäst till mans.

Jag gillar detta...


...lika mycket som jag gillar detta:

Kommentarer
Postat av: Cecci

Heeelt sant! hur många gånger i vinter har jag inte fått höra sånt, och nu när solen växlar med snö finns det alltid nåt att klaga om. trött på tjatet ju!

2010-04-21 @ 19:50:04
URL: http://situationc.blogg.se/
Postat av: Lisyia

Haha, det är så sant som du säger! Vi svenskar klagar alldeles för mycket!

Och inte bara på vädret, utan på alla andra också.

Alla är så avundsjuka, men för stolta för att erkänna det ;P



Jättefina bilder förresten!

2010-04-23 @ 14:23:30
URL: http://lisyia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0