Allways shopping.

Tanken var såhär: Vi skulle åka till gekås så att vi var där när det öppnade vid åtta. Så jag steg upp sju.
Men såklart ska folk ändra sig och göra allt innan vi skulle åka.
Så vi kom iväg tio över ett...

Men men... jag fick köpt det jag ville ha i alla fall! Så nu kommer det bildbombas...

Å en fråga:  Vilket är bäst: Film med sakerna på eller lägga upp alla bilder?



Tuggummi beroende... å pennor nu när jag hade tänkt att jag skulle börja skissa lite lätt.



Som det ser ut så är min gamla CD-case full så jag köpte en som är fyra gånger så stor.


Min favorit fototidning. Och ett nytt block. Jag antecknar för tillfället jävligt många dikter.


Huvudmassagegrejen... mest för att jag vill reta folk. Färgen... kommer det nog upp bilder på vad jag ska ha den till.... hoppas den räcker...

Klajdär. (kläder.)


Ja du ser ju själv.


DE ÄR UNDERBARA! Psst -> kolla sötissockarna jag drog på mig idag!

För er som inte har förstått det så är jag armbandsberoende. Och precis, jag har köpt ett nytt idag:

Läder i mitt hjärta för er som inte har förstått det med.

Men det kommer nog ganska säkert upp en uppdatering senare i afton.

Kommentarer
Postat av: Suz

MIN SHORTS!!!!!!!!!!!!! <33333

2012-01-05 @ 00:20:57

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0