xD

Åter igen sitter jag här mätt och med en tryckande huvudvärk mot tiningarna.
Dagen har varit flummig.
Total ganz verdammt betrunken, bara för att jag gillar att skriva det.
Jag gick från idrotten till bussen och ställde mig och väntade på den,  när jag är halvvägs till Ätran får jag 4 sms.
Av mamma.
Att hon väntar på mig utanför skolan.
Wups.
Jag ringer och förklarar att jag varken sett eller fått smsen i tid.
Så det är bara till att hoppa av i Ätran och slå sig ner och vänta på mamsen.
Hann lyssna på 3 låtar, Dead By April skulle jag tro, och surfa lite.


Btw träffade jag mamma 1 i bussen, Frida M, såklart!
Älskar den lilla.... fjmo!
Nej nu ska jag ge Molle och kolla på Sveriges fulaste hem.
Ha det gut!

Kommentarer
Postat av: frida

Min dotter :)<33<33<33<33<3<3<<3

2009-09-16 @ 20:12:42
URL: http://fififfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0