Skriva lite.

Jahopp, nu ska jag skriva lite innan jag går på fest!
Jag var med super grymma underbara Mimmi i Ullared idag.
Hon äger, just so you know!
Detta var vad jag köpte:
xd
Inte särskillt mycket men min ekonomi nu förtiden är inte så stor.
Boken läste jag lite om i morse faktiskt, den verkar hemsk men samtidigt bra.

Det var skönt att få träffa Mimmi igen, det var ju typ 3 månader sen sist! <3

Innan när jag var ute hittade jag....
2 x 50 LAPPAR!
TJOHO!
Det högsta jag har hittat var 20 spänn.
Och dem hundra kronorna (som det blir) kom passande!
Jag har inte gratis sms och inga pengar på mobilden så jag ska fylla på :)

Nej nu blir det ett snabbt house avsnitt samtidigt som jag väljer kläder till festen.
Ha det bra!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0