Omatchat och snyggt.

Nu innan jag åter igen somnar så tänkte jag skriva lite.
Jag bytade lakan innan.
Jovisst är det fint med ett helt lakan set som matchar men ger det en speciell känsla?
Jag menar matchat och snyggt i en katalog eller omatchat och snyggt hemma?
Själv har jag blått lakan, grön/vit randigt täcke, grön/vit prickigt örngott och de andra örngottet är vit med röd "KRAM" på.
Jaja det är ju varken spygult eller fjortisrosa, så jag får vara glad!

Det andra var att man kanske skulle skriva ner vad man själv tycker är speciellt med en själv?
Alltså vad tycker jag gör mig speciell?
Har ni testat det någon gång?
Nepp, inte jag häller så jag tänkte att det var nog dags:

Jag...
...har en tatuering.
...har ett humoristiskt humör.
...har en förkärlek till naturen.
...är mig själv.
...tänker alltid på mig själv och mina närmaste.
...älskar månsken och vatten.
...har inte varit ihop med någon mer än tre dagar.
...blir lätt kär.
...bloggar!

Nej det var jättesvårt! Testa vettja.
Nu ska jag dra mig till kojs.
Ha det kalas bra utan mig nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lägg upp bild på din tatuering?? =) Och skriv om den?? Vore intressant!!

2009-09-24 @ 21:00:32
Postat av: EVELINAAAAAAAAAAAAAA!

<333

2009-09-24 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0