"När jag dör, då vill jag... vara mer än idag.."

Skolan var... helt okej. Sen kom jag hem och gick och gav katterna, sen blev det till att vänta på pappa. Å jag väntade, å väntade. Vi skulle CYKLA vid FEM. Han kom runt SEX och sa att han inte orkade. Så vi CYKLADE INTE. Pappa är lat. Han klagar på att han äter för dåligt och att han behöver någon som pushar honom till att träna. Vi ÅKTE och sköt, stående btw och det gick faktiskt bra, sen åkte vi hem och då medan han lagade mat åt han både snacks och glass. Hum? Va det nyttigt? Först var jag bara sur och arg för att jag hatar när folk säger något och sen inte gör så. Jag hatar att få mina planeringar ändrade liksom. Men i alla fall. Jag tänkte egentligen ge er ett musiktips: Lillasyster - Jag är här nu Den är bra! Lyssna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0