Lite summering!

Jag skrev ju inte igår som någon kanske märkte.
Så det får jag väl göra nu, medan jag kollar på two and a half men.
Igår följde Kajsa med mig hem och vi bakade Kärleksmums/snoddas innan föräldrarmötet, där sålde vi dom och kaffe.
Medan det var föräldrarmötet gick jag och Kajs och kollade på Fröken Sverige hos Jennifer, det var najs!
Sen åkte vi hem och jag duschade och gick och lade mig, så det var inte så speciellt.
Idag var det skola, det gick faktiskt hyfsat fort.
Efter skolan åkte jag hem, sen cyklade jag till Marita och gav katterna och sen har jag sutit här och kollat på tv.
Jag borde nog träna på engelskan..... vi får se....
I alla fall, snart börjar Idol och Superstars, för omväxlingens skull ska jag kolla på Superstars.
:D
Dead By April!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0