Idag är jag 7541280 minuter gammal.

Idag är det också 242 dagar till min 15 födelsedag.
Jag kollade upp det här: http://www.bodynytt.se/Aldersraknaren.htm
Igår var vi och firade morfar min!
Han blev glad och vi blev mätta, såå mätta.
Men det var värt det, det var det verkligen.
min morfar
Min ytterst heta morfar<3 Med hans träslips.
Idag däremot har det inte hänt mycket, tack och lov.
Jag har haft sjuk huvudvärk men jag har ändå varit flummigare än någonsin.
Nu lyssnar jag på en och en samma låt hela tiden.
Milow - Canada
Sök på det på youtube, jag orkar inte länka.

Nu blir det House och Gitarren, sen får jag väl plugga på tyskan som jag ska göra om i morgon.
Men vi får se.
Jag ville säga en sak till, jag älskar min klass, den är fan den bästa<3.

Ha det bra nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0