Fredag, igen!

That's just boring.

Skolan var... konstig.
Det blev bråk och sånt men sen var alla ungefär bästa vänner.
Kommer nog få en polisanmälning, I alla fall trodde Pontus det.
Jag tycker i alla fall att lärare tar allt förgivet.
Dom kollar inte ens upp vad som hände utan bara skyller på första bästa, det är ju rättvist.

Fast jag kom undan trots mitt bus! HAHA
Nej men det var nog lite jag som startade hela ilskan.

I alla fall, efter skolan har jag bara softat, bara för att jag kände för det.


Jag har egentligen inget att skriva om och jag kan inte riktigt koncenterar mig på detta.
Så i morgon ska jag skriva något bättre. Håll ut!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0