Vakna till...

Att somna till en förbannande jävla stereo och vakna till samma jävla stereo är fan INTE roligt!
Jag hatar Eriks jävla stereo!
Den ska dödas, vänta bara.

På så sätt längtar jag till Henrik flyttar för då kommer KANSKE Erik flytta ut till Henkes stuga.
Man kan bara hoppas.

Nu har det kommit hit ett gäng tanter som ska prata... om vad vet jag inte och jag bryr mig inte så särskilt mycket heller.

Jahopp, planer för idag?
* Städa rummet, kommer inte gå ut det regnar...
* Kanske filmkväll ikväll för att tillgodogöra tjejorna som jag släpade med mig igår.


Jaja nu får jag väl gäspandes klä på mig och sen gå ner och umgås med folk som jag känner sen långt tillbaka.

Fresten:
Hur kan man ha kännt någon hela sitt liv och fortfarande inte veta vad det jobbar med eller egentligen veta någonting om den? Mer än namn och sambo?
Då känns det som om den personen har döljt det hela ens liv?
Är det svek?

Ska jag langa en bild kanske?
Nee...
Har ingen bra på lager än :)

Ni får ha det så bra//
xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0