Tänkte att ni ville ha något att läsa...?

Din kropp




hur lång är du? - ca 170 cm
hårfärg? - Gult med svart utväxt för tillfället
ögonfärg? - gråblå
är du nöjd med din kropp? - Inte så men det duger
mest nöjd med? - Läpparna och ögonen
minst nöjd med? - Magen
tränar du? - Det händer








Vänner




du brukar vara med? - Mari...
roligast inne på msn just nu? - Min msn fungerar inte
har du många vänner? - Få men ärliga
har du många vänner av det andra könet? - Ja det vill jag tycka








Skolan




hur många är ni i eran klass? - 29  tror jag.
trivs du i din klass? - Världens roligaste klass ever!
hur många tjejer/killar? - låt mig se... 13 tjejer och resten killar om jag räknade rätt.








Kärlek




är du kär nu? - Ja
trivs du med det? att vara kär? -  Det är najs
har du nånsin varit kär? - yes
har du sagt jag älskar dej till nån? - Det tror jag... .xD
har nån sagt jag älskar dej till dej? - Ja det tror jag
vem/vilka gillar dej nu? - Ingen aning, jag hoppas att det är någon
vem/vilka hatar dej nu? - Hum..?








Familj




trivs du hemma? - Jadå
bråkar du med din mamma/pappa ofta? - Inte så
husdjur? - Katter. Sen har vi hund och sånt med ;)
är dina föräldrar skilda? - nej




Bortskämdhet




du har tv på rummet? - Yes Eriks gamla
du har data på rummet? - MacBooken
du har ipod/mp3? - Mp3 och Mp4.
du köper märkesklader? - Tror inte det. Om inte Hello Kitty är ett sådant plagg
får du månadspeng/veckopeng? - Yes
isf hur mycket? - 400 :-
går du på någon dyr sport? - dyr sport? Som vadå?
bor du i stan? - Nej

var detta kul? - Inte så att jag skrattade
vrf gjode du det då? - Jag kände för't

Hopp interessant, yes?


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0