Rummet.

Allt började såhär:

Medan jag röjde upp det där hittade jag:

Och:

;D
Frida goes nio år och rödhätta.
Sängen:


SPOOKEE

Så blev det.
Det kanske inte ser ut som någon stor skillnad men jag kan lova dig!


Japp vad ville jag mer berätta....
Jo att lakanen inte ska matcha.
Om dom matchar skriker det "Jag försöker leva som i en katalog."
Omatchade "Det ända jag gör i min säng är sover...?"

I morgon får vi se vad som händer men på torsdag däremot!
Jag har övertalat pappa att jag ska få pengar av honom till jacka och nya gympabralls.
(WIE!)
Så det ska köpas på torsdag med Miimmieh.
Sen får vi se vad annat som blir köpt, är aningen sugen på ett par nya byxor och en hatt ;)


Nej nu får jag spara detta inlägget så det hamnar på rätt dag.
Kram och puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0