Outof my reach, outof my hands...

"I gonna move to Canada, yee I made up my mind, Leave everything behind, I catch a plan fly away..."

Jag ställde klockan på 9 men när den ringde stängde jag av den och somnade om.
Så Erik drog igång sin bergsprängare och upp hoppade jag.
Eftersom allt från mina hyllor trillade ner på mig i sängen, nicht gut.
Sen åt jag lite snabbt mat och sen bar det av till Barshult.
Där hade jag som uppdrag att ta kort och det var jag inte särskilt sugen på eftersom det regnar och min kamera inte tål regn.
Men några kort blev det allt:
:P
Här äts det soppa för fullt.
xD
Här värms soppan
liten pöjk
Gullig liten skogsentusiast.

Igår körde pappa balar och kolla uppställningen:
dedillidu
Ser ni hur bakvikten på MF'n hänger utanför?

Sjukt bra gjort av pappa tycker jag.
Höstvädret har slagit till rejält tycker jag.
Regn och kyla.
Jag har aldrig haft något mot denna årstiden.
Jag har inte så mycket emot någon årstid direkt.

Alla har sin charm enligt mig.
Vår: det gröna kommer fram och allt ljusnar.
Sommar: Värme, lätta kläder och fint väder.
Höst: Fina färger, mys inomhus, vattenpöltävlingar.
Vinter: Snö, varma sköna kläder, jul.

Idag är jag på riktigt bra humör.
Jag vet inte varför, jag bara gillar det :)
Nu lyssnar jag på Milow, han är störtskön i rösten.

Ikväll ska jag till min kusin Daniel som fyllde år i... förrgår?
Grattis till honom.
Det ska bli kul att träffa dem igen, det var ett ganska bra tag sen nu.

Nej nu ska jag duscha och sen softa tills vi ska åka.
Ni får ha det primus!
//xd

Kommentarer
Postat av: Edison

Jättefin design på bloggen!

2009-10-03 @ 14:30:30
URL: http://sattoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0