Onsdagstema... "Våra husdjur"

Nu har jag fått mitt photoshop att funka igen, fråga mig inte hur jag gjorde för det vet jag inte.
Men nu kan jag alltså redigera i färg igen så jag klämde in Mimma och Peace i en bild.
:D
: §
Det slog mig precis att Mimma är ända tjejen.
Men hon är MIN, BARA MIN! <3
Ursäkta det super dåliga kortet på Bacardi men jag är inte den bästa på att ta kort på hästar och den där togs med mobilen.
Jag älskar namnen på  våra djur... Peace, Bacardi, Mimma, Molle...
Ett tag hade vi  Melker, Mimma, Molle.
Men Melker drunknade.
Drown himself som vi har på engelskan till i morgon.

Jahopp nu blir det läsning och sen sovning.
Ni får ha det för bra nu och inte sakna mig för mycket (haha!).
// xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0