Old pidtures.

"Dom får allt dom pekar på, dom har aldrig gjort ett handtag i hela sitt liv, dom har märkeskläder och jeans för flera tusen... Dom har inget alls."

Det är min beskrivning av ett  s k perfekt liv.


Ibland sitter jag och kollar igenom gammla kort, när jag var liten, vad som hände, vad jag gjorde, om jag minns det eller om det är glömt.
Jag var en s k linslus, jag var med på alla bilder och jag log.
Jag log alltid när jag var liten.

Jag hade en väldigt bra uppväxt det märker jag nu.
Och jag är väldigt tacksam för det.



Jag kan förvandla tankar till meningar med bokstäver.
Jag kan se på dig hur du verkligen mår.
Men jag kommer aldrig våga berätta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0