Nej.

Nej du får inte.
Jag hoppas på att du skojar.
Fast jag inte tog det som ett skämt.
Jag kommer sakna dig, det hoppas jag att du vet.
Jag lever på hoppet att du någon gång kommer återvända.


Vill  ni veta vad?
JAG FICK TILLBAKA MIN DATOR IDAG!
Victor: Frida, Swerre har din dator, du kan hämta den hos han...
Jag: VA?! FLYTTA PÅ ER!!
Kajsa: Får man hänga på?
Jag: KOM FÖR FAN!
Så sprang jag och hämtade min dator.
Men så, fanns inte min dataväska där.
Så det blev springa lite hit och lite dit.
Men nu har jag både datan och väskan!
Såhär tyst har min dator aldrig varit.

Så då var jag glad.
Och sen blev jag ledsen när jag hörde en nyhet som jag aldrig vill tro på.

Skriver nog mer strax, ska starta om datorn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0