När dina fötter är blöta ska du vara glad för att du är mätt.

Sitter här som ett fån i duschmössa (vägrar lägga upp bild på det).
Skulle ju som sagt göra total renovering och då menar jag med mig själv. :)
I alla fall.
Jag borde träna på engelskan och tyskan men ne...
Som vanligt tar jag det i sista stund.
Det har nog med detta årets barn.
Vi är lata men lär oss fort om vi ger det en chans.

På matten hade vi Oana idag och vi jobbade inte ett jävla skit.
Som vanligt vill säga, hon tigger verkligen om stryk den kärringa.
På bilden kunde vi inte göra något för vårat storyboard är borta och filmen har Linda.
Så vi satt och ritade av C-A ist.
Hehe.

I morgon ska vi nog skjuta igen, vi får se hur det går...

Nej nu får jag runda av detta inlägget för jag måste tvätta ur inpackningen.

Avslutar med en bild:
bok

// Fridus Berglundus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0