Mjioink!

Goddagens!
Jag har haft väldigt tråkigt hela dagen.
Men jag ska summera den i bilder:

Chokladmousse!
;D
:D

Sen gick jag ut och tog lite höstkort och då mötte jag:
D
Inte det bästa kortet kanske men jag tror you get it.


Sen hade jag ju inget att göra så jag gjorde ett collage om hur man sätter igång en skiva:



Detta blev ju inte ett bildlöst inlägg kan ni inte påstå.

I morgon blir det kanske Gekås men vi får se.
Sen på torsdag blir det Varberg på dagen och fest på kvällen!


Nu blir det knarka och skratta åt denna videon:

Kommentarer
Postat av: lilla jag haha

är de glitter festen elr ?:p du får inte glömma kameran så du kan skicka bilder till mig sen haha (A) och massa glitter annars kommer jag häll på dig de:p

2009-10-28 @ 01:38:16

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0